** شانلی سهندیم
** شانلی سهندیم

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
با سلام در این وبلاگ سعی می کنم در خصوص مسائل بانکی و همچنین اشعار شاعر نامی آذربایجان " شهریار " مطالبی را ارائه نمایم . امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره .
آرشيو
بهمن 1393
شهريور 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
نويسندگان
جلیل
کد هاي جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 146980
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

رضايت مندي مشتري  <-PostCategory-> 

در همایش ملی بزرگان رضايت مندي مشتري انتخاب شد؛ موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر برترین موسسه مالی در رضایت ‌مندی مشتری

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در همايش ملي بزرگان رضايت مندي مشتري كه مورخ 9 ديماه 1390 در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، موفق به اخذ رتبه برتر وتنديس زرین، در بين شركت هاي برتر ايران شد.

  به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر،اين همايش با حضور بيش از700  نفر از مديران منتخب بخش دولتي و خصوصي از سراسر كشور، با هدف معرفي و قدرداني از مجموعه ها و شركت هايي كه با اعمال مديريت كارآمد، افزايش توان بهره وري، خدمات پس از فروش مناسب در راستاي مشتري مداري و احترام به حقوق مصرف كنندگان و مشتریان گام بر میدارند، برگزار شد. 
این گزارش می افزاید: موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر نيز به عنوان يكي از شرکت های منتخب كه داراي مديران توانمند و مشتري‏مدار است، از جمله موسسات برتر در اين حوزه بود كه با دريافت تنديس اين همايش ملي بار ديگر برتر بودن خود را در بين موسسات مالی مختلف و توانمند سراسر كشور به اثبات رساند.
این گزارش می‌افزاید: در همایش ملی بزرگان رضایت ‌مندی مشتری که با حضور رئیس کمیسیون تحول اقتصادی مجلس، رئیس شورای ملی رقابت، مشاور وزیر تعاون و حضور جمع کثیری از روسا و مدیران‌عامل سازمانها و شرکت‌های معتبر کشور برگزار گردید، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر حضوری فعال داشتند.
بنابراین گزارش در همایش یاد شده، دکتر جمشید پژویان، رئیس شورا و مرکز ملی رقابت؛ علیرضا خجسته پور، مشاور وزیر تعاون و حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو شورای عالی پول و اعتبار و رئیس کمیسیون تحول اقتصادی مجلس، پیرامون مشتری مداری و جلب رضایت مشتری، رقابت در بازار و انحصارات، فضای کسب و کار، بازاریابی اجتماعی، آموزش مسائل دینی کسب و کار و بیماری های رایج در بازار کار مطالبی را بیان کردند.
 بر اساس این گزارش، اکبر صفاتی مسوول اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر  به نمایندگی از طرف مدیر عامل این موسسه، تندیس زرین برترین موسسه مالی در حوزه رضایت ‌مندی مشتری را از حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصباحی مقدم عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون طرح تحول اقتصادی دریافت نمود.
همچنین در حاشيه اين همايش، نمايشگاهي با هدف ارائه آخرين دستاورد هاي مجموعه هاي مشتري مدار و پاسخگو و امكان تعامل و مذاكرات تجاري شركت هاي داخلي جهت هدايت ظرفيت ها و قابليت هاي داخلي به سمت بازارهاي همجوار و بين المللي بر پا بود.
 گفتني است، معرفی و قدردانی از مجموعه ها و شرکتهایی که با اعمال مدیریت کارآمد،افزایش توان بهره وری،خدمات پس از فروش مناسب در راستای مشتری محوری و احترام به حقوق مصرف کنندگان گامی بس سترگ نهاده اند، ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری، برگزاری نمایشگاه تخصصی در حاشیه همایش که به ارائه آخرین دستاوردهای مجموعه های مشتری مدار و پاسخگو می پردازد و در نهایت امکان تعامل و مذاکرات تجاری شرکتهای داخلی با یکدیگر در جهت هدایت مناسب ظرفیت ها و قابلیتهای داخلی به سمت بازارهای همجوار و بین المللی  از اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.
این همایش با مشارکت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی و گروه بین الملل پیشگامان در مورخ 9 ديماه 1390و در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.


+ نوشته شده در دو شنبه 12 دی 1390برچسب:,ساعت 8:7 بعد از ظهر توسط جلیل |
مطالب پيشين
» سلام گتیرمیشم
» کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی
» حمایت مجلس از جوانان خیر
» جوانان خیر
» سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد
» جشن تراکتور سازی و جوانان خیر
» برگزاری جلسه معاونت بازرسی در آ . غربی
» اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز
» جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي طرح ایثار اعلام شد
» لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره طرح ایثار
» تبریک سال 1391
» دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند
» دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر
» دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان
» شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت
» نقش جوانان خیر در اقتصاد منطقه
» صبر و استقامت جوانان خیر
» آرمان خانواده جوانان خیر
» قدردانی شهردارکلانشهر تبریز
» شانه سی مندن
» فعالیت جوانان خیر در چارچوب قانون
» بانک مرکزی
» رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان
» سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا
» جنگ بزرگ شادی
» 22 بهمن
» بیشترین سود را از ما بگیرید
» تراکتورسازی مشکل مالی ندارد
» طرح ویژه بدون سود و بدون کارمزد
» داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!





موضوعات
جوانان خیر
شعر
اطلاعات بانکی
مذهبی
متفرقه
پيوندها


ایزو شعر love بزرگترین جامعه مجازی دانشجویان موسیقی تبریز جوانان خیر شانلی سهندیم قیمت لحظه ای طلا و ارز آموزش زبان انگلیسی جملات زیبا با متن انگلیسی دکتر پوست بهترین و پر بار ترین مطالب روز اخبار 2030 آموزش عاشق شدن دلدار دانلود روز جوانان خیر سایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیر کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمندبرای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوانان خیر - شانلی سهندیم و آدرس jkhtabriz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کلیک طلا
بانک ملی
جوانان خیر
اقتصاد نوین
بانک سامان
بانک کارآفرین
بانک پارسیان
پست بانک
بانک صنعت و معدن
بانک توسعه صادرات
بانک رفاه کارگران
بانک مسکن
بانک کشاورزی
بانک مرکزی
بانک صادرات
بانک تجارت
بانک سپه
بانک ملت
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com