** شانلی سهندیم
** شانلی سهندیم

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
با سلام در این وبلاگ سعی می کنم در خصوص مسائل بانکی و همچنین اشعار شاعر نامی آذربایجان " شهریار " مطالبی را ارائه نمایم . امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره .
آرشيو
بهمن 1393
شهريور 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
نويسندگان
جلیل
کد هاي جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 146973
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!  <-PostCategory-> 

داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!

دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران بیش از آنچه صحنه های زیبای فنی در داخل زمین مسابقه داشته باشد، حاوی حواشی زیادی بود که مهمترین آن مربوط به تصمیمات پر حرف و حدیث محسن ترکی داور این دیدار بود.

 به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری از کارشناسان فوتبال کشور بر این عقیده اند که محسن ترکی در دقیقه 41 این دیدار به اشتباه در سوت خود به علامت اعلام خطای پنالتی به سود تیم استقلال دمید و بازیکن این تیم را نیز به اشتباه از زمین مسابقه اخراج کرد و از همان لحظه بود که حواشی این بازی که می توانست به لحاظ فنی بسیار زیباتر باشد، آغاز شد.
تصمیم جنجالی و اشتباه داور در این صحنه سبب شد تا تیم تراکتورسازی با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داده و در پایان نیز نتواند امتیازی از دیدار خانگی خود برابر استقلال کسب کند.
اما پس از پایان این دیدار که به برتری دو بر صفر تیم استقلال انجامید، ظاهرا مهدی تاج رئیس کمیته داوران طی تماسی با سردار جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، ضمن عذرخواهی از جعفری و همه هواداران این تیم گفته که کمیته داوران محسن ترکی را بابت اشتباه تاثیرگذاری که داشته، محروم خواهد کرد.
اگرچه محرومیت داور دیدار تیمهای تراکتورسازی و استقلال شاید تا حدودی باعث دقت بیشتر سایر داوران در دیدارهای هفته های باقیمانده لیگ برتر شود اما واقعیت امر این است که تیم تراکتورسازی روی این اشتباهات محسن ترکی سه امتیاز مهم را آن هم برابر تیم رقیبش استقلال از دست داد و بدیهی است که حتی محرومیت ترکی نیز نمی تواند این امتیازات را به تیم تراکتورسازی بازگرداند.
البته این برای اولین بار در فصل جاری نیست که تراکتورسازی از اشتباهات داوری متضرر می شود اما باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که به قول امیر قلعه نویی، این تیم تا بدین جای لیگ یازدهم که 23 هفته از آن سپری شده است، حدود 12 امتیاز را بخاطر اشتباهات تاثیرگذار داوران از دست داده و این می تواند برای یک تیم مدعی که در کورس قهرمانی قرار دارد، یک سد محکم برابر موفقیت هایش باشد.
به هر حال اگرچه اشتباهات داوری نیز جزوی از فوتبال است و هواداران فهیم تیم تراکتورسازی نیز کاملا به این موضوع واقف هستند اما نمی توان به سادگی پذیرفت که در طول یک فصل، تیم تحت هدایت فنی امیر قلعه نویی این چنین از اشتباهات داوران ضربه بخورد.
شاید همین امتیازاتی که تراکتورسازان روی تصمیمات اشتباه داوران از دست می دهند، در پایان فصل مانعی برای رسیدن به هدف این تیم و هوادارانش باشد.
از طرفی نیز اگر این امتیازات از دست رفته ناشی از اشتباهات داوران اکنون در حساب تیم تراکتورسازی بود، این تیم حالا بدون اینکه دغدغه ای داشته باشد، در صدر جدول قرار داشت و تیمی مثل استقلال که به واقع حداقل در بازی مقابل این تیم تبریزی اثری از یک تیم صدرجدولی نداشت و عیار فنی بالایی نشان نداد، نمی توانست خانه نخست جدول رده بندی لیگ برتر را اشغال کند.
با این وجود هنوز تیم تراکتورسازی برای رسیدن به صدر جدول ناامید نیست و 11 هفته تا پایان رقابتهای لیگ برتر باقی مانده و این تیم می تواند با توجه به حمایت پرشور هواداران پرتعداد خود و همچنین توان فنی بالایی که دارد در هفته های آینده باردیگر فرصت صدرنشینی را پیدا کند.

انتقاد شدید امیرقلعه نویی از دست‌های پشت پرده در کمیته داوران

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم با استقلال که منجر به شکست تیم تبریزی شد گفت: هشت سال پیش گفتم دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد تا قلعه‌نویی موفق نشود و حالا ثابت شد که درست می گویم و برخی‌ها با من مشکل دارند.
به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، امیرقلعه نویی پس از شکست 2 بر صفر عصر روز یکشنبه تیمش برابر استقلال در نشست خبری ضمن بیان این مطلب گفت: من هم مثل هواداران تراکتورسازی در دلم گریه می کنم. وقتی حق تو را علنا می خوردند دیگر کاری از دست شما برنمی آید.
وی ادامه داد: در این بازی ما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. متاسفانه عملکرد داور همه چیز را تحت تاثیر قرارداده بود. صحنه ای که برای استقلال اعلام پنالتی کرد به هیچ عنوان پنالتی نبود. اگر یک کارشناس در فوتبال ایران بگوید که آن صحنه پنالتی بود به جان محمدم مربیگری را کنار می گذارم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد:حتی اگر یک در هزار هم بپذیریم که آن صحنه پنالتی بوده است به هیچ عنوان اخراج نداشت. من نمی دانم داور بر چه اساسی بازیکن ما را اخراج کرد. در حالی که چند دقیقه قبل از آن خطای روی احسان حاجی صفی گرفته نشد و دو پنالتی ما هم در این بازی گرفته نشد.
قلعه نویی که از شکست تیمش بسیار عصبانی بود در ادامه خاطرنشان کرد: اگر حرف بزنیم ما را محروم می کنند و هر تصمیمی می خواهند می گیرند. متاسفانه بارها در باره امیرقلعه نویی سلیقه ای اعمال قانون شده است . فلان مربی می رود وسط زمین و هر کاری دلش می خواهد می کند اما کسی با او کاری ندارد. ولی اگر قلعه نویی از جایش تکان بخورد او را محروم می کنند. دیگر از این وضعیت خسته شده ام.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: 10 - 12 امتیاز تراکتورسازی به خاطر اشتباهات داوری از بین رفته است. 8 سال پیش گفتم دست هایی در کار است که نمی خواهند امیرقلعه نویی موفق شد. در برنامه هایی که 90 به آن پرداخت مشخص شد که من راست می گویم. الان هم می گویم که دست هایی در کار است که قلعه نویی در تراکتورسازی نتیجه نگیرد.
وی ادامه داد: در این بازی دو پنالتی ما را نگرفتند و در حالی که باید دو بازیکن استقلال از زمین اخراج می شدند بازیکن ما را به ناحق اخراج کرد. در این شرایط من باید چکار کنم. کاری از دستم برنمی آید. هر چه بگوییم می نشینند و علیه من اعمال سلیقه می کنند. دیگر حرف زدن هم فایده ای ندارد. اگر با قلعه نویی مشکل دارند چرا علیه تراکتورسازی جوسازی می کنند
   .

قلعه نویی ادامه داد: ما در دیدار برابر استقلال 20 دقیقه 9 نفره بازی کردیم با این حال موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. شما بروید ببینید استقلال در این بازی چند موقعیت گل داشت. اگر دروازه بان یک صحنه هم زمین خورده بود من فوتبال را کنار می گذارم. ولی اگر حرف بزنم کارم به جاهای دیگر کشیده می شود. بنابراین نمی توانم هر حرفی را بزنم.
وی افزود: بروید بررسی کنید ببینید ترکی چند بازی برای استقلال سوت زده است. ترکی دو سه هفته پیش داور بازی ما بود و الان هم دوباره آمد و این عملکرد را داشت. دیگر از این وضعیت خسته شده ام و از همین جا به آقای حسن زاده اعلام می کنم هر تصمیم می خواهد درباره من بگیرد.
امیرقلعه نویی که تاکید داشت در این بازی به بازیکنانش سفارش کرده هوای ساق پای بازیکنان استقلال را داشته باشند تا برای دیدار با پرسپولیس مشکلی نداشته باشند گفت: این پیروزی مبارک همه آنهایی باشند که دوست نداشتند تراکتورسازی برنده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: محسن ترکی باید تنبیه شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ضمن اعتراض شدید نسبت به اشتباهات داور دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران، گفت: در خصوص اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه این دیدار حتی با وزیر ورزش و جوانان نیز صحبت خواهم کرد تا مراتب اعتراض خود را به ایشان اعلام کنیم.
به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به نقل از
  خبرگزاری مهر، سید محمد شروین اسبقیان با بیان اینکه تیم تراکتورسازی در دیدار با استقلال هرگز مستحق باخت نبود، اظهار داشت: در این بازی همه آنهایی که چه در ورزشگاه بودند و چه از طریق تلویزیون بازی را مشاهده می کردند، دیدند که داور مسابقه در صحنه اعلام پنالتی به سود استقلال یک اشتباه صد درصد مرتکب شد.
وی افزود: به نظر من با این تصمیماتی که آقای ترکی گرفت، تیم تراکتورسازی به داور مسابقه باخت نه به تیم استقلال.
اسبقیان در ادامه از تماس تلفنی خود با رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان خبر داد و تصریح کرد: من ساعاتی پس از پایان مسابقه با علی کفاشیان تماس تلفنی داشتم و ضمن اعلام اعتراض شدید، از ایشان خواستم تا به خاطر اشتباه محرز داور مسابقه تراکتورسازی و استقلال، وی را تنبیه کند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: در این خصوص پیگیریهای لازم را انجام خواهم داد و حتی مراتب اعتراض هواداران و کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی و همچنین هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان را به وزیر ورزش و جوانان اعلام خواهم کرد.
وی ضمن تاکید دوباره بر تنبیه محسن ترکی دارو مسابقه تراکتورسازی و استقلال به دلیل اشتباهات تاثیرگذار، یادآور شد: هواداران پرشور و باشعور تیم تراکتورسازی در آن سرمای هوا، گرمای خاصی به مسابقه و جو ورزشگاه داده بودند اما اشتباه داور سبب شد تا این همه هوادار با ناراحتی روانه خانه هایشان شوند که من هم از این اتفاق ناخوشایند ناراحتم و می گویم که داور این بازی قطعا باید تنبیه شود.
اسبقیان در عین حال خطاب به هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من از همه هواداران فهیم و پرشور تیم تراکتورسازی می خواهم که همچنان در بازیهای این تیم و حتی تیم شهرداری حضور داشته باشند چراکه هنوز لیگ تمام نشده و 11 هفته تا پایان فرصت باقی است و به نظر من تیم تراکتورسازی این توان و امیدواری را دارد که بتواند به موفقیت برسد.
وی افزود: تیم تراکتورسازی با توجه به کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارد، از توان فنی بالایی برخوردار است و از سویی این تیم مورد حمایت استاندار آذربایجان شرقی است و از این رو من از هواداران تراکتورسازی می خواهم تا همچنان با حضور در ورزشگاه تیم محبوب خود را تشویق کنند



+ نوشته شده در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,ساعت 9:48 قبل از ظهر توسط جلیل |
مطالب پيشين
» سلام گتیرمیشم
» کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی
» حمایت مجلس از جوانان خیر
» جوانان خیر
» سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد
» جشن تراکتور سازی و جوانان خیر
» برگزاری جلسه معاونت بازرسی در آ . غربی
» اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز
» جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي طرح ایثار اعلام شد
» لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره طرح ایثار
» تبریک سال 1391
» دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند
» دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر
» دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان
» شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت
» نقش جوانان خیر در اقتصاد منطقه
» صبر و استقامت جوانان خیر
» آرمان خانواده جوانان خیر
» قدردانی شهردارکلانشهر تبریز
» شانه سی مندن
» فعالیت جوانان خیر در چارچوب قانون
» بانک مرکزی
» رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان
» سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا
» جنگ بزرگ شادی
» 22 بهمن
» بیشترین سود را از ما بگیرید
» تراکتورسازی مشکل مالی ندارد
» طرح ویژه بدون سود و بدون کارمزد
» داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!





موضوعات
جوانان خیر
شعر
اطلاعات بانکی
مذهبی
متفرقه
پيوندها


ایزو شعر love بزرگترین جامعه مجازی دانشجویان موسیقی تبریز جوانان خیر شانلی سهندیم قیمت لحظه ای طلا و ارز آموزش زبان انگلیسی جملات زیبا با متن انگلیسی دکتر پوست بهترین و پر بار ترین مطالب روز اخبار 2030 آموزش عاشق شدن دلدار دانلود روز جوانان خیر سایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیر کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمندبرای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوانان خیر - شانلی سهندیم و آدرس jkhtabriz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کلیک طلا
بانک ملی
جوانان خیر
اقتصاد نوین
بانک سامان
بانک کارآفرین
بانک پارسیان
پست بانک
بانک صنعت و معدن
بانک توسعه صادرات
بانک رفاه کارگران
بانک مسکن
بانک کشاورزی
بانک مرکزی
بانک صادرات
بانک تجارت
بانک سپه
بانک ملت
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com